درخواست آنالیز علل حادثه کشته شدن 29 نفر از زائران اربعین

به گزارش مجله سرگرمی، درخواست نماینده اقلید برای آنالیز علل حادثه اتوبوس و کشته شدن 29 نفر از زائران اربعین از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی بود.

درخواست آنالیز علل حادثه کشته شدن 29 نفر از زائران اربعین

به گزارش خبرنگاران، اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی را در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) به این شرح قرائت کرد:

سیدحسن افضلی نماینده اقلید به وزیر راه و شهرسازی: اعزام یک گروه کارشناسی جهت آنالیز علل وقوع حادثه اتوبوس در شهرستان اقلید و کشته شدن 29 نفر از هموطنان زائر اربعین.

سید مصطفی ذوالقدر نماینده میناب به وزیر امور خارجه: در مورد اقدامات مثبت این وزارتخانه در مورد اتباع بیگانه در بند ایرانی خارج از کشور لزوم تسریع در امر آزادسازی صیادان دربند در کشور سومالی.

محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و بافق به وزیر راه: شرح علت تأخیر مکرر در پروازهای هوایی و ایجاد مسائل و نارضایتی هایی برای مردم.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد به وزیر کار: لزوم پیگیری برای پرداخت حقوق معوقه کارگران کارخانه کاشی نیلو.

سهراب گیلانی نماینده شوشتر به رئیس جمهور: شرح علت وارد کردن لاستیک فرغون از کشور ویتنام علیرغم فراوری آن در شرکت لاستیک خوزستان.

شهباز حسن پور نماینده سیرجان به وزیر راه: لزوم اعزام فوری هیأت رسیدگی برای آنالیز مسأله تعطیلی طرح های احداث راه های روستایی سیرجان و بردسیر علیرغم در اختیار بودن قیر رایگان به وزارت راه.

داود محمدی نماینده قزوین به وزیر آموزش: لزوم اجرای قانون راجع به جذب و استخدام مربیان پیش دبستانی.

شهاب نادری نماینده پاوه به وزیر ارتباطات: لزوم حل مسائل نیروهای شرکتی مخابرات و همچنین شرح علت عدم آنتن دهی تلفن همراه در حوزه اورامانات.

سیدفرید موسوی و سیده فاطمه حسینی نمایندگان تهران به وزیر صنعت: تسریع در اتخاذ تصمیم در مورد موافقتنامه تسهیل تجارت.

سیدفرید موسوی نماینده تهران به وزیر کشور: تذکر به استانداران راجع به لزوم همکاری برای برگزاری برنامه های تشکل جامعه اسلامی دانشجویان.

غلامرضا کاتب و محمد قمی نمایندگان گرمسار و پاکدشت به وزیر راه: شرح علت توقف عملیات اجرایی طرح احداث ادامه اتوبان شهید بابایی به شریف آباد.

محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان به رئیس جمهور: لزوم تغییر منطقه بندی شهرستان تویسرکان در حوزه مصرفی گاز طبیعی با توجه به افزایش ماه های سرد در این منطقه.

صدیف بدری نماینده اردبیل به وزیر راه: صدوردستور برای برقراری تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل همانند ایام و ساعات نیمه اول سال 95 توسط شرکت های هواپیمایی هما و آسمان.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به وضعیت خانواده های شهدای مدافع حرم از جمله لشکر فاطمیون.

خجسته نماینده همدان به وزیر راه: لزوم ارائه خدمات به مسافرانی که پرواز آنان لغو یا با تأخیر روبرو شده است.

قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند به وزیر نیرو: شرح علت عدم اجرای طرح انتقال آب به روستای کلارک در شهرستان دماوند علیرغم گذشت بیش از چهار سال از تصویب این طرح.

سیدعلی ادیانی نماینده قائمشهر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تقویت مدیریت یکپارچه اراضی به وسیله مشارکت با تشکل های حقوقی به منظور جلوگیری از خرد شدن اراضی و تجمیع مدیریتی اراضی خرد کشاورزی و به وزیر کشور: لزوم تهیه آیین نامه اجرایی بند (د) ماده 46 قانون برنامه پنج ساله پنجم در مورد صدور کارت هوشمند ملی چندمنظوره با همکاری معاونت و ارائه آن به هیأت وزیران برای تصویب و اجرای دقیق آن و به وزیر کار: لزوم واگذاری فعالیت های بنگاه داری صندوق های دولتی و به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تهیه آیین نامه اجرایی ماده 22 قانون برنامه پنجم در مورد حمایت از خیرین مدرسه ساز و ارائه به هیأت وزیران برای تصویب و اجرای دقیق آن و به وزیر صنعت: لزوم واگذاری امور اجرایی تنظیم بازار و تشکل های صنفی فراوریی، توزیعی و خدماتی، اتحادیه ها و تعاونی ها و تشکل های مردم نهاد و حمایت از مصرف کننده برابر ماده 102 قانون برنامه پنجم و به وزیر اقتصاد: لزوم تهیه و ابلاغ چارچوب استانداردهای حسابرسی عملیاتی برابر تبصره دو ماده 218 قانون برنامه پنجم و اجرای دقیق آن و به وزیر نیرو: لزوم احیای آب بندهای شناخته شده در صورت احتیاج و احداث آب بندهای جدید برابر بند (ج) ماده 142 قانون برنامه پنجم و به وزیر امور خارجه: لزوم تنظیم سطح روابط و مناسبات سیاسی، مالی و فرهنگی با کشورهای دارای دیدگاه ها و مواضع غیرهمسو با جمهوری اسلامی ایران برابر بند (الف) ماده 210 قانون برنامه پنجم.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به وزیر راه: تأمین اعتبار برای پروژه پل پنبه چوله در شهرستان ساری و به وزیر جهاد کشاورزی: سیاست گذاری مناسب برای فروش محصولات باغی و مرکبات استان مازندران.

ولی داداشی نماینده آستارا به وزیر راه: دلیل عدم پیشرفت بارانداز راه آهن مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در مرز آستارا چیست و چرا مبلغ اراضی خریداری شده از مالکین منطقه را تحویل نداده اند؟

امیر خجسته نماینده همدان به وزیر علوم: لزوم حمایت از دانشگاه های کارآفرین و توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیغام نور.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58509

به "درخواست آنالیز علل حادثه کشته شدن 29 نفر از زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست آنالیز علل حادثه کشته شدن 29 نفر از زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید