واکنش مدافع پرسپولیس به اختلاف ملی پوشان با ویلموتس

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین کنعانی زادگان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان از مرحله یک هشتم جام حذفی، در مورد اختلاف بازیکنان با ویلموتس (سرمربی تیم ملی) گفت: متأسفانه این صحبت ها ساخته و پرداخته فضای مجازی است، به ویلموتس احترام می گذاشتیم و این صحبت ها که گفته می شود ما علیه او بوده ایم، شایعه است.

واکنش مدافع پرسپولیس به اختلاف ملی پوشان با ویلموتس

وی درباره اینکه گفته می شود برانکو سرمربی تیم ملی خواهد شد، گفت: از حضور وی بی خبرم و از شما این موضوع را می شنوم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه بعد از باخت برابر عراق، شجاعی قصد خداحافظی داشته ولی بازیکنان اجازه نداده اند، افزود: این صحبت ها شایعه است. اصلاً چنین اتفاقی در رختکن نیفتاد و ما از آن بی خبر هستیم.

کنعانی زادگان در خصوص اینکه گفته شده است تمرینات ویلموتس خوب نیست و بازیکنان مایل به تمرین نیستند، گفت: من نمی دانم این صحبت ها از کجا آمده است؛ ویلموتس یک مربی بزرگ است، ما هم تمرینات را انجام داده ایم اما نمی دانم چه کسی این صحبت ها را مطرح می کند؟ برخی از خبرنگاران در محل تمرین حاضر بودند و می دانند که هم ما و هم ویلموتس با جان و دل کار می کنیم تا تیم ملی پیروز شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما تنها دو روز برای دیدار با عراق تمرین کردید؟ اعلام نمود: باز هم می گویم چنین چیزی صحت ندارد، ما چند روز تمرینات خوب و پرفشاری را انجام دادیم و اصلاً چنین اظهاراتی را قبول ندارم که ما تنها دو روز تمرین کرده ایم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برخی بازیکنان تیم ملی وقتی شنیدند قرار است برانکو سرمربی تیم ملی شود، با او تلفنی صحبت کرده اند، گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم، بهتر است این مسئله را با بازیکنانی مطرح کنید که می گویند با برانکو در تماس بوده اند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60964

به "واکنش مدافع پرسپولیس به اختلاف ملی پوشان با ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدافع پرسپولیس به اختلاف ملی پوشان با ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید